Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



donderdag 22 december 2016

Hoekenwerk 'afval'

We maakten de tijd om de indrukken van het containerpark nog te bespreken. Juf Laura had ook een hoekenwerk georganiseerd waarbij we alles wat we geleerd hadden tijdens haar stage konden inoefenen. Het was een heel leuke activiteit, en vooral ook een heel interessante!
Nu mogen wij toch wel van onszelf zeggen dat we heel veel weten over sorteren :-)


Filmpjes bekijken over vervuiling en afvalverwerking.



Afvalbingo.



Afval verdelen in de 3 groepen: rood, oranje of groen.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten