Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



woensdag 21 december 2016

Kerst-en sfeermomentje

WOW!!! Een dikke proficiat aan de engeltjes en toneelspelers van klas Piano en klas Tam-Tam!
Jullie deden dit super!!
 

De sfeer wat opsnuiven? https://www.youtube.com/watch?v=6Y0fefyDg8I




3 opmerkingen:

  1. Wat ben ik trots op jullie allemaal! Goed gedaan, hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey Juf trui ik ben het lance arts (lance vanbrabandt)
      ik vond het ook tof maar well triesteg van mijn papa
      (hij is overleden) maar tof gedaan

      veel liefs lanciboy

      Verwijderen
  2. En ook ik ben supertrots op de engeltjes, toneelspelers, ons publiek, ... Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen