Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



dinsdag 19 november 2013

Nieuwe meesters in de klas

Jens uit Sol kwam een tijdje geleden bij ons op bezoek. Hij had met de juffen afgesproken dat hij eens zou komen voorlezen in onze klas.
Leuk hoor, zo'n voorlees-meester in de klas!!

En ook Emiel uit Fa kwam even langs in onze klas. Hij organiseerde een wedstrijd: Teken je fantasiedier. We vonden dit best wel een moeilijk opdracht, maar Emiel gaf ons heel veel voorbeelden en dat zette ons aardig op weg. Samen met de juf zochten we ook nog even op internet naar voorbeelden. En zo konden we elk ons eigen fantasiedier tekenen en kleuren. We deden heel erg goed ons best.
Emiel bekeek alle inzendingen nauwkeurig. Het was niet eenvoudig, want iedereen had duidelijk heel erg zijn best gedaan. Uiteindelijk koos Emiel er Lotte uit als winnaar van de wedstrijd. Proficiat Lotte!! Iedereen kreeg van de juf een snoepje als beloning voor het mooie werk dat geleverd werd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten