Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



maandag 11 november 2013

Extra foto's Brussel

Er verscheen al een verslag over onze uitstap naar Brussel. Hierbij nog wat extra foto's.

Emiel deed een quiz met een aantal kinderen en meester en juf.







Wat is het fijn om op uitstap te zijn!


We speelden de wachters na!


Een aantal leerlingen hielpen de kinderen van klas Re begeleiden.

Wat had manneken Pis een schoon kostuumpje aan!


Jammer dat het regende.

Wie weet er nog wie dit is?


Waauw!!!

contact maken met andere reizigers...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten