Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



zaterdag 10 juni 2017

Tablets

Van de heren van de Kiwanis kreeg onze school voor beide afdelingen tablets. Daarnaast sponsorde de Kiwanis ook het opknappen van het eiland beneden.

Op een avond in mei kwamen ze ons deze tablets overhandigen en kwam er zelfs een journalist op bezoek. Een week later stond er een artikel in de krant dat velen onder ons gezien en gelezen hebben.

Voor onze klas kregen we 2 tablets waar we heel goed voor zorgen, maar die we optimaal gebruiken. We kunnen er spelletjes op spelen, typen, foto's mee nemen, ...

Hartelijk dank Kiwanis!!!

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten