Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



woensdag 7 juni 2017

VRIJDAG 30 JUNI 2017

Beste ouders,

met rasse schreden nadert het einde van het schooljaar...
Op dit moment zijn we met ons team volop bezig met het schooljaar te evalueren en zijn we ook bezig met de leerlingenevaluaties zo grondig mogelijk te doen.

Graag hadden we jullie wel reeds op de hoogte gebracht van volgende info:

VRIJDAG 30 JUNI 2017: school tot 12u50!
GEEN SCHOOL IN DE NAMIDDAG!!!!

Vriendelijke groeten,
het volledige Remi-Team

5 opmerkingen:

  1. is het 12uur50 of 11 uur 50 in bericht staat 12uur 50 eten ze dan nog op school ???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. School is uit om 11u50.

    Leerlingen die extern zijn, dus over de middag in het externaat warm of boterhammen eten, zullen niet meer op school eten en om 11u50 met de bus, te voet, met de fiets, met de auto, ... naar huis vertrekken.

    Leerlingen die semi-intern of intern zijn, en over de middag in een leefgroep eten, zullen wel nog eten krijgen. Zij zullen vroeger uit de klas gehaald worden om nog te kunnen eten in de leefgroep, maar ze vertrekken ook om 11u50 naar huis.

    Ik hoop dat ik hiermee wat duidelijkheid kon scheppen. Zo niet, laat het dan zeker weten!

    BeantwoordenVerwijderen