Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



woensdag 9 oktober 2013

de tekenwedstrijd van Maarten



Op maandag kondigde juf Lynn tijdens de maandopening met Remi en Octaaf aan dat Maarten voor alle klassen van Remi een tekenwedstrijd zou organiseren. Veel leerlingen zagen dit wel zitten, want er zouden drie winnaars geloot worden en die konden mooie kleurpotloden winnen.

In de namiddag ging Maarten, samen met juf Lynn langs in de klassen van Remi om de wedstrijd nog eens uit te leggen. De tekeningen die klaar waren werden gedurende de week in een grote doos verzameld.





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Heel veel tekeningen werden binnengebracht. Gisteren (dinsdag 08 oktober) werden drie tekeningen geloot. De winnaars werden Keana (klas RE), Jurgen (klas Fa) en Michiel (klas Sol). Zij gingen naar huis met mooie kleurpotloden. Maar, om alle deelnemers te bedanken, besloot Maarten om aan iedereen een ballon te geven.
Heel leuk initiatief, Maarten!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten