Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



maandag 21 oktober 2013

De tekenwedstrijd van Maarten

Maarten uit Sol organiseerde een tekenwedstrijd. Iedereen werd uitgenodigd om daar aan mee te doen. Onze klas deed ook mee en we zorgden dat Maarten op tijd onze tekeningen kreeg. Maarten pikte er enkele tekeningen uit en die leerlingen verdienden een klein geschenkje.
Uit onze klas was Keana de gelukkige en zij kreeg van Maarten kleurpotloden. Proficiat Keana!
Maar Maarten had ook aan een troostprijs gedacht voor alle deelnemers en dus kregen de anderen een deurhanger en een ballon.

Bedankt Maarten voor dit leuke initiatief!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten