Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



zondag 23 februari 2014

Technopolis

We bezochten een tijdje terug Technopolis. Het was een fijne uitstap. De kinderen konden zich erg goed uitleven. We hebben er ons goed geamuseerd en veel beleefd over techniek...

We verzamelden eerst in een aula waar we uitleg kregen.

De kinderen waren verdeeld in groepjes. Per groepje van 4 kinderen was er een begeleidster.









Spijkerbed en ballenbed. Wat deed het meest deugd?


Grote zeepbellen maken...





Fantastische waterbaan




Hoeveel liter water zit er in Emiel?



Mmm lekker stukje Tiziano...





Kan hij echt vliegen?




Rune als een echte chauffeur!


Wat zal ik kopen in de winkel?




In een echte ambulance!









Emiel bestuurt de trein...



Zelf gemaakt geld!




Even alles laten scannen aan de kassa.








dammen bouwen...



Goed gedaan, jongens!
Het was een toffe dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten