Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



dinsdag 25 februari 2014

We geven een feestje op vrijdag...

Op vrijdag organiseren we een feestje. Jens zal na de vakantie niet meer in onze klas zitten, hij zal naar een andere school gaan.
We hebben meteen onze hoofden bij elkaar gestoken en we organiseerden een vergadering. Iedereen zat aan de tafel en er werd beslist om een feestje te geven.
Bij een feestje horen hapjes. Even dachten we aan pannenkoeken, maar uiteindelijk werden we het eens dat een afscheidsfeestje pas goed is als er chips zijn. We kozen ook voor appelsap en sinaasappelsap. En Robin stelde voor om fruithapjes te maken. Een goed idee!
We zullen ook de klas versieren en we zullen voor muziek zorgen zodat we kunnen dansen. Jens houdt heel erg van muziek, dus dat zal hij zeker leuk vinden.
We zullen ook nog tekeningen maken en die dan in een boekje binden. De juf beloofde ook nog om voor enkele leuke foto's te zorgen van de afgelopen 2 maanden in Re.

Vanmiddag trokken we dan samen met ons boodschappenlijstje naar de Aldi. Daar kochten we alles voor ons feestje. We deden dat heel erg goed en de juf was heel fier op ons. En wij? Wij vonden het héééééél leuk!!! Het was wel wat lastig om met al die boodschappen terug naar school te wandelen, maar ook dat deden we zonder klagen, zagen en mopperen. We wisselden een beetje af bij het dragen en achteraf dronken we een sapje om weer op krachten te komen.








 

HET FEESTCOMITE!!!
 

Even bekomen van het boodschappen doen met een verfrissend sapje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten