Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



zondag 27 november 2016

Danstherapie

Op maandagnamiddag komt juf Griet (kiné) ons altijd bijstaan tijdens het project. We doen dan de activiteiten waarvoor het nodig is dat we met 2 juffen in de klas zijn: bv. koken, een uitstapje, ... De afgelopen weken hadden we geen grootse projectnamiddagen gepland, dus konden we danstherapie doen.

Vorig jaar konden enkele kinderen uit Remi al eens proeven van wat dat precies is. Toen kwamen Charlotte en Oliver langs om dit te geven. Juf Griet en juf Annelies volgende hier actief mee, en dit jaar wordt hier aan verder gewerkt. Nu volgen we dit met onze klas ook, onder leiding van juf Griet.

We leren bewegen, muziek kennen, ... maar we leren elkaar ook als groep een beetje beter kennen. Kijk hier onder maar naar de leuke, en misschien gekke foto's, van die namiddagen.


 



 









4 opmerkingen:

  1. Zeer leuke (en ook wel gekke) foto's van een bende toffe en creatieve kinderen!
    Alweer zo'n leuke activiteit daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enthousiasme! Heerlijk.... en nu weten we ook waarom suzanne opeens thuis wilde break-dansen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was allemaal wat wennen, maar naarmate we het meer deden viel de gêne weg en maakte die plaats voor plezier, durf, experimenteren en proberen, ...
      Schitterend dat Suzanne nu ook thuis probeert te breakdancen.
      Dankjewel voor je fijne reactie!

      Verwijderen