Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



woensdag 2 november 2016

LABO = Leren Afval Beheren Op School

Op woensdag 26 oktober kregen we Claire op bezoek.
Zij bracht ons een hele voormiddag activiteiten over hoe er dient omgegaan te worden met afval.
Wat gebeurt er met PMD, restafval, papier-en karton, ... Hoe wordt alles hergebruikt? Wat doen we best met ons afval? Hoe sorteren we het best? ...

Het werd een zeer boeiende ochtend boordevol leuke doe-activiteiten, filmpjes, liedjes, ...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten