Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



maandag 23 september 2013

De meisjes waren jarig in september

In Re zitten dit schooljaar 2 meisjes: Keana en Lotte.
En wat een toeval: beiden zijn ze jarig in september en dan nog wel heel dicht bij elkaar!!

Op 13 september vierden we de verjaardag van Keana. Ze werd 8 jaar. In Re is het gebruikelijk dat de jarige mag kiezen welke taart gegeten wordt. De juf bakt dan de taart naar wens of we bakken die zelf.
Bij juf Sylvie maakt iedereen zijn eigen kroon en die krigen we dan mee naar huis als we jarig zijn. De kronen zijn héél erg mooi geworden!!

Keana koos voor appelcakejes en deelde die aan ons uit.








Op zondag 15 september was er geen school, maar het was dan wel de verjaardag van Lotte. Lotte werd 7 jaar en dat vierden we de maandag. Lotte koos voor chocoladecakejes en ook daar werd van gesmuld.



Proficiat Keana en Lotte!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten