Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



woensdag 1 februari 2012

Auto wassen van de juf

We hebben twee weken geleden de auto van de juf mogen wassen. Het is eigenlijk de auto van haar man. We wilden graag eens de mini zien en hem een flinke wasbeurt geven, want we vonden dat hij heel erg vuil was.
Na het wassen mochten we om beurt eens vooraan in de auto zitten en meerijden met de juf!
Dit was super tof!
We maakten hem heel mooi! De juf en haar man waren super blij!! Bedankt!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten