Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



woensdag 15 februari 2012

Orry-Main het zonnetje van dinsdag

Vorige week dinsdag was Orry-Main het zonnetje van de dag. Hij kreeg ook heel wat complimentjes:

Ik vind dat je alles goed kan. Milan
Je ziet er mooi uit vandaag. Luka
Je hebt een mooie auto. Emiel
Je kan goed rekenen. Maarten
Je bent een flinke jongen. Pieter
Je bent een flinke jongen. Cynthia.
Je hebt mooie panda's. Jonas
Je kan goed omgaan met anderen en je kan goed problemen oplossen. Juf.

Woensdag is Cynthia terug het zonnetje van de dag. Aangezien zij vorige week ook een halve dag het zonnetje was. Donderdag is Milan dan aan de beurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten