Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



zaterdag 11 februari 2012

De verjaardag van Sylvia

Op 11 februari wordt Sylvia 7 jaar. Aangezien die dag op een zaterdag valt, besloten we haar verjaardag te vieren op vrijdag 10 februari. Zoals elke jarige in Re mocht ook Sylvia kiezen wat voor lekkers we zouden eten. Sylvia koos voor appelcakejes. Mmmmm... Heerlijk!! We zongen in het Engels voor haar en maakten vuurwerk! Sylvia droeg de hele dag de kroon en koos nog een mooi verjaardagskaartje uit de kist!
Proficiat Sylvia!! Gelukkige verjaardag!!!



2 opmerkingen:

  1. proficiat sylvia !! geniet van je dag .mama xxx
    en voor de juf ,een dikke dank u wel !!

    BeantwoordenVerwijderen