Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



dinsdag 28 februari 2012

Geheime vriend

In klas Re en klas Mi leerden we bij Remi en Flapoor al complimentjes geven, we waren ook al eens zonnetje van de dag waarbij we verwend waren.
Nu zijn we gestart met Geheime Vriend.
Ieder kind uit klas Re heeft een vriend(in) uit klas Mi en omgekeerd.
We mogen aan niemand vertellen wie onze vriend(in) is.

We maken knutselwerkjes en geven complimentjes.

We doen het alvast super goed en vinden het fijn om verwend te worden.
Maandag zullen we te weten komen wie onze geheime vriend was....
Misschien zijn er een aantal die al een vermoeden hebben.

Juf Anja, juf Annelies en juf Annelore

Geen opmerkingen:

Een reactie posten