Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



woensdag 1 februari 2012

Cynthia: Zonnetje van de dag

Gisteren leerden de kinderen bij Remi en Flapoor (gegeven door juf Anja en juf Fien) over complimentjes geven. Ze tekenden hun eigen zon met hun gezicht erin. Ze leerden ook hoe ze een complimentje aan elkaar moeten geven.

Vandaag was Cynthia het zonnetje van de dag. Ze werd verwend door de andere kinderen, ze mocht als eerste telkens kiezen voor het spelen, speelplaats. Op het einde van de voormiddag kreeg ze complimentjes van de kinderen. Deze werden in het zonnetje geschreven:

Je kan goed tekenen! Jonas
Je kan goed lezen en je bent lief! Juf
Je kan goed zwemmen! Pieter
Je kan goed rekenen! Milan
Je kleren en je haar is mooi! Maarten
Je hebt mooie ogen! Orry-Main
Je ziet er mooi uit vandaag! Emiel
Oh wat heb je een mooie sjaal! Luka

Morgen is het de beurt aan Pieter om zonnetje van de dag te zijn!

Groetjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten