Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



woensdag 8 februari 2012

sol heeft zijn klas opieuw ingericht.

Hoi

We hebben vorige week vrijdag onze klas heringericht.
Ons nieuwe w.e.r.o thema is Amerika.
We hebben over het vrijheidsbeeld en over de vlag van Amerikageleerd.
En wat we er alemaal kunnen zien.
Het is veel rustiger in onze klas dan vorige week.
Florian is vrijdag naar een trouw geweest van zijn zus.
Er is deze week veel sneeuw gevallen.
We zijn gisteren in de sneeuw gaan spelen.
Jean-Louis heeft vorige week een paar manntjes van ijzerdraad gemaakt .

groetjes Jean-Louis en Florian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten