Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



maandag 6 februari 2012

Sylvia, het zonnetje van maandag...

Simon gaf het zonnetje door aan Sylvia! Zij was heel blij met het zonnetje en verlangde vrijdagavond al tot de nieuwe schoolweek van start zou gaan!
Vandaag was het dan eindelijk zo ver en was Sylvia het zonnetje van de dag! Ze kreeg van iedereen heel veel en mooie complimentjes!
 We zetten de complimentjes die Sylvia kreeg even op een rijtje.
  • mooiste complimentje: "Je hebt mooi haar."
  • Tess: "Je kan goed werken."
  • Jonas: "Je kan leuk knuffelen."
  • Tiziano: "Je kan mooi tekenen."
  • Michiel: "Je bent altijd mooi gekleed."
  • Jens: "Je bent mooi!"
  • Jurgen: "Je bent lief."
  • Simon: "Je bent de allerliefst om mee te spelen."
Nu zijn alle zonnetjes ingevuld en kregen ze een plaatsje in de klas. We kunnen er telkens terug naar kijken als we ons een beetje minder goed voelen. De volgende stap is klasoverschrijdend gaan werken, dan gaan we de 'geheime vriend' doen met de jongens en meisjes van Mi. Maar dat is nog niet voor meteen. Eerst nog wat verder genieten van alle mooie complimentjes die we kregen... Bedankt allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten