Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



woensdag 15 februari 2012

Luka, het zonnetje van maandag.

Maandag was Luka het zonnetje van de dag. Hij kreeg volgende complimentjes:

Je kan mooi tekenen op doeken. Maarten
Je ziet er goed uit vandaag. Cynthia
In het kleuter deed je grappig. Als de juf vroeg om op te houden zei je: Met wat nou? Ik vond dat grappig. Pieter
Je hebt mooi haar. Emiel
Je bent een mooie schorpioen. Jonas
Je kan goed werken. Juf
Je hebt een mooie trui aan. Orry-Main
Je kan grappig doen. Milan.

Voila! Zo is iedereen zonnetje van de dag geweest!
Morgen letten we erop om extra complimentjes aan elkaar te geven, want dan is het Valentijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten