Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



maandag 6 februari 2012

Sneeuwpret

Vandaag lag de tuin er heel mooi bij. Er was nog veel sneeuw.
Na de speeltijd deze middag genoten we ervan om te spelen in de sneeuw.

Op de speelplaats mogen we enkel met sneeuwballen gooien naar de muur.

Met ons 8 en de juf was het wel eens fijn om met sneeuwballen naar elkaars benen te gooien.
We startten met de slee. Om beurt erop, 1 iemand hielp samen met de juf trekken. Dolle pret.
Daarna wilden alle kinderen de juf vooruittrekken. Dat was uiteraard dolle pret.

Na het spelen met de slee, kozen we om in groepjes te spelen. Ofwel met de sneeuwballen gooien,
ofwel een sneeuwman proberen te maken ofwel met de slee naar beneden glijden van de heuvel.
Het was dolle pret! Een sneeuwman maken was wat moeilijk... De sneeuw was wat van poeder.

Hopelijk ligt er morgen nog wat sneeuw...
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten