Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



maandag 17 oktober 2011

Hallo,

Vandaag startten we met een nieuw thema voor alle klassen van Remi.
Onverwacht kwam een reiziger langs die op zoek was naar de weg. De reiziger wil een rondreis maken. Er wordt gestart in België, daarna gaat het naar Frankrijk en Italië om te eindigen in Griekenland.
Alle klassen van Remi werden gevraagd om de reiziger te helpen aan informatie over de verschillende landen zodat hij weet wat er allemaal te beleven valt.
Iedereen is enthousiast!!

Volgende week komen we terug samen  om de reiziger alle informatie te geven die  de kinderen zullen verzamelen gedurende de komende weken.
Het wordt super leerrijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten