Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



maandag 17 oktober 2011

Werken in hoeken


Hallo,

wij, de jongens van klas Fa, zijn hele goede werkers. We werken een aantal keer in de week in verschillende hoeken: de reken - of taalhoek, de atelierhoek, de speelhoek en de computerhoek.
We starten in een bepaalde hoek, na bijvoorbeeld 25 minuten gaat het belletje en beginnen we in de volgende hoek te werken.


Hier zit Lars te werken in de atelierhoek. Hij tekent een spinnenweb die hij dan met lijm en zout moet afwerken.


Hier zie je een aantal kunstwerkjes (wespen) die we gemaakt hebben in de atelierhoek. Dit doen we helemaal alleen met behulp van een stappenplan.

Thijs is aan het rekenen in zijn huisje.

Yentl zit in de speelhoek. Even een moment van ontspanning.

Tom is aan het rekenen in zijn huisje.

Brike is zijn tafels aan het oefenen in de computerhoek.


Yorben is aan het werk in zijn huisje. Even lachen voor de foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten