Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



donderdag 26 januari 2012

Jens, het zonnetje van vrijdag

Jonas gaf het zonnetje door aan Jens! Jens zat er stiekem op te hopen, je zag het heel duidelijk aan zijn gezichtje. De blijdschap was dan ook groot toen hij hoorde dat Jonas de zon ook aan hem doorgaf!

We zijn al benieuwd naar de complimentjes die ons zonnetje van vrijdag zal krijgen van zijn klasgenootjes!
Vrijdag was Jens het zonnetje van de dag. Hij genoot van zijn dagje en van alle complimentjes die hij kreeg van de anderen. 

Dit zijn de complimentjes die Jens kreeg van zijn klasgenootjes:
  • mooiste complimentje: "Je kan goed voetballen."
  • Jurgen: "Je was een leuk zonnetje."
  • Jonas: "Je bent mijn beste vriend."
  • Michiel: "Je hebt mooie schoenen."
  • Tess: "Je hebt mooi haar."
  • Simon: "Je bent mooi."
  • Sylvia: "Je bent lief."
  • Tiziano: "Je hebt een mooie broek."
 Jens gaf het zonnetje door aan het volgende zonnetje. We spraken af dat we op maandag geen 'zonnetje van de dag' zouden doen, want met de staking waren we niet zeker of iedereen er wel zou geraken. 
Jens koos het nieuwe zonnetje voor dinsdag en dat is ... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten