Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



dinsdag 24 januari 2012

Jurgen, het zonnetje van woensdag! (deel 1)

Tess gaf het zonnetje door aan Jurgen!
Aangezien het maar een halve dag is, werd met iedereen afgesproken dat Jurgen 2 woensdag het 'zonnetje van de dag' mag zijn. Anders is het natuurlijk niet eerlijk hé!

Jurgen keek vandaag al uit naar morgen...


In de rij stond Jurgen al te glunderen, want vanaf dat hij klasgenootjes had gezien had hij al complimentjes gekregen. Leuk toch hé?
En zo ging dat de hele ochtend door: een complimentje hier, een complimentje daar, ...
Vanmiddag zaten we dan even samen om Jurgen zijn blad in te vullen. Een overzichtje:
  • Leukste complimentje van de dag volgens Jurgen: "Je hebt mooie schoenen aan!"
  • Tiziano: "Je bent heel leuk."
  • Michiel: "Je kan goed voetballen."
  • Jonas: "Je bent schattig."

Volgende week woensdag is het opnieuw aan Jurgen om het zonnetje te zijn, want het was nu nog maar een halve dag. Dan vullen we het blad aan met nog 4 andere complimentjes.

Jurgen gaf de zon door aan de volgende...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten