Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



dinsdag 17 januari 2012

Pieter is jarig!

Op maandag 16 januari was er feest in klas MI. Pieter werd 9 jaar.
Hij had een super mooie verjaardagstaart mee uit snoep. Hij had dit helemaal zelf gemaakt met zijn mama. MMM dat werd smullen.

Hij mocht kiezen welk dessert hij maakte. Hij koos voor pudding. Pieter maakte de pudding samen met Luka en Orry-Main. Mmm lekker! Roze en gele pudding met hagelslag.

Onze eigen DJ Jonas verzorgde de muziek tijdens het feestje!

Proficiat Pieter en bedankt voor de lekkere snoeptaart!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten