Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



maandag 30 januari 2012

Michiel, het zonnetje van dinsdag...

 Jens koos voor Michiel als nieuwe zonnetje.
Vandaag was het Michiel zijn beurt om 'zonnetje van de dag' te zijn. Michiel trok met veel plezier en veel trots de gele zonne-t-shirt aan!

Ook Michiel kreeg vandaag heel wat complimentjes en iedereen werd aangespoord om origineel te zijn met het zoeken van complimentjes.
 mooiste complimentje van de dag: "Je bent mooi!"
  • Tiziano: "Je kan goed lego bouwen."
  • Tess: "Je bent leuk om mee te spelen."
  • Sylvia: "Je bent schattig."
  • Simon: "Je bent lief."
  • Jens: "Je tekent heel mooi."
  • Jurgen: "Je kan goed lopen."
  • Jonas: "Je speelt goed met de auto's."



Morgen is het nogmaal Jurgen zijn beurt om zonnetje te zijn. Hij was vorige woensdag al het zonnetje, maar aangezien dat maar een halve dag was heeft hij recht op nog een halve dag.

Voor we de schooldag afsloten koos Michiel een nieuw zonnetje... Het zonnetje van donderdag...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten