Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



dinsdag 31 januari 2012

Tiziano, het zonnetje van donderdag...

Michiel koos Tiziano als nieuwe zonnetje.
Tiziano was dan ook enorm enthousiast dat het nu zijn beurt is!
Tiziano genoot van zijn dagje. Hij kreeg heel wat complimentjes en mocht extra leuke dingen doen.
Tiziano kreeg heel wat leuke complimentjes:
  • Mooiste complimentje van de dag: "Je kan goed knutselen."
  • Jonas: "Je kan goed zwemmen."
  • Jurgen: "Je bent leuk om mee te spelen."
  • Jens: "Je bent een leuk zonnetje."
  • Simon: "Je kan goed turnen.
  • Sylvia: "Je bent lief!"
  • Tess: "Je hebt mooi haar."
  • Michiel: "Je hebt mooie schoenen."
Tiziano koos op het einde van de dag nog een nieuw zonnetje...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten