Mijn naam is Remi.
Zoals mijn naam doet vermoeden, ben ik erg muzikaal. Samen met mijn maatje Octaaf beleef ik erg veel plezier!
Ik ben ook vernoemd naar Remi uit het boek “Alleen op de wereld”, geschreven door Hector Malot. Net als het personage uit het boek, voel ik me weleens alleen en onbegrepen. Maar met de juiste aanpak, ben ik een vlijtige jongen!
Verder hou ik van samen spelen, luister ik graag naar keigoeie muziek en eet ik graag fruit. Maar een koekje af en toe, lust ik zeker ook!
Ik kan niet zo goed leren, maar ik probeer toch mijn best te doen, want ik zou graag schipper worden …



woensdag 25 januari 2012

Jonas, het zonnetje van donderdag


Jurgen gaf de zon door aan Jonas. Jurgen vond het wel wat spijtig, want hij genoot van al die extraatjes. Maar de knuffel die hij van Jonas kreeg maakte veel goed...

Al was er vandaag geen zon buiten, in onze klas was er heel veel zon... En ook morgen zal er zon zijn in onze klas!

Jonas genoot met volle teugen van zijn dag! We zetten de complimentjes die hij kreeg even op een rijtje:
  • Het mooiste complimentje van de dag: "Je hebt een mooie bril."
  • Tiziano: "Ik vind je superleuk en goed in strijkparels."
  • Michiel: "Je kan heel goed in tennis en badminton."
  • Tess: "Je hebt een mooie trui."
  • Sylvia: "Je bent lief."
  • Simon: "Je bent mooi."
  • Jens: "Je bent een leuke vriend."
  • Jurgen: "Je hebt mooie schoenen." 
Juf Mieke uit De Sloep vertelde aan de juf dat zij een heel mooi t-shirt liggen had waarop staat: zonnetje van de dag! Ze stelde voor dat we dit mochten gebruiken in de klas tijdens onze zonnige dagen! Sjiek hé!!! Juf Mieke heeft heel veel talent hoor, want ze heeft het t-shirt helemaal zelf versierd en genaaid! Bedankt juf Mieke!
Aangezien Tess de t-shirt niet kon dragen omdat we die toen nog niet hadden, mocht ze hem vandaag wel eventjes dragen van Jonas. En zo had Tess en zonne-kleedje aan...

Ook vandaag moest het zonnetje doorgegeven worden aan de volgende. Benieuwd wie morgen het zonnetje is? Kijk dan naar het volgende berichtje op deze blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten